Przejdź do głównej zawartości

Ostatni wpis autorstwa Ryszarda Boguckiego - pożegnanie z Internetem

 Herby 26 kwietnia 2022 r.

W ostatniej swojej publikacji chciałbym powiedzieć Wam tak wiele … ale mam świadomość, że „długich postów” już nikt nie czyta.
Tak wiele się zmieniło … Zmieniła się Polska i otaczający Nas
świat, zmienił się też Internet. Odnoszę wrażenie, że w dzisiejszych mediach społecznościowych im bardziej chamsko i kontrowersyjnie – tym lepiej!
Internauci szukają skrajnych emocji, a mnie szokuje, jak daleko ludzie gotowi są się posunąć dla zdobycia internetowej popularności.
Postanowiłem definitywnie zakończyć swoją aktywność internetową. Oznacza to, że nie będę
umieszczał żadnych nowych publikacji na stronach na Facebooku: Ryszard Bogucki – profil prywatny, Ryszard Bogucki – profil publiczny, a blog „Prawo czy bezprawie” będzie jedynie platformą do wypowiedzi dla współpracujących ze mną prawników na bazie prawomocnych rozstrzygnięć sądowych, o ile ich treść
będzie miała znaczenie reformatoryjne, w stosunku do dotychczasowych linii orzeczniczych. Taka decyzja wynika z faktu, że kontynuujemy cały szereg działań prawnych, których rozstrzygnięcia będą miały znaczenie dla wielu osób znajdujących się w podobnej do mojej sytuacji. To m.in. oczekiwane
na orzeczenie Sądu Najwyższego w zakresie przesłanki „propter falsa” do uchylenia dotychczasowych wyroków i wznowienia spraw zamkniętych prawomocnymi orzeczeniami. Oczekujemy na wyrok Sądu Okręgowego w Katowicach, który nakreśli odpowiedzialność Państwa Polskiego za przekroczenie granic tego, co może czynić aparat państwa w stosunku do osób pozbawionych wolności i
przedsiębiorców. Czekamy również na stanowisko Rzecznika Praw Obywatelskich, które będzie realną oceną funkcjonowania przepisów dotyczących skargi nadzwyczajnej.
Jutro, 27 kwietnia – mam urodziny – kończę 53 rok życia. To dla mnie czas refleksji i podsumowań.
𝐁𝐚𝐫𝐝𝐳𝐨 𝐖𝐚𝐦 𝐰𝐬𝐳𝐲𝐬𝐭𝐤𝐢𝐦 𝐝𝐳𝐢𝐞̨𝐤𝐮𝐣𝐞̨ 𝐳𝐚 𝐝𝐨𝐭𝐲𝐜𝐡𝐜𝐳𝐚𝐬𝐨𝐰𝐚̨ 𝐳̇𝐲𝐜𝐳𝐥𝐢𝐰𝐨𝐬́𝐜́ 𝐢 𝐠ł𝐨𝐬𝐲 𝐰𝐬𝐩𝐚𝐫𝐜𝐢𝐚, 𝐤𝐭𝐨́𝐫𝐞 𝐩𝐫𝐳𝐞𝐳 𝐭𝐚𝐤 𝐰𝐢𝐞𝐥𝐞 𝐥𝐚𝐭 𝐛𝐲ł𝐲 𝐝𝐥𝐚 𝐦𝐧𝐢𝐞 𝐳́𝐫𝐨́𝐝ł𝐞𝐦 𝐧𝐢𝐞𝐰𝐲𝐜𝐳𝐞𝐫𝐩𝐚𝐧𝐞𝐣 𝐞𝐧𝐞𝐫𝐠𝐢𝐢 𝐝𝐨 𝐰𝐚𝐥𝐤𝐢 𝐨 𝐩𝐫𝐚𝐰𝐨 𝐝𝐨 𝐠𝐨𝐝𝐧𝐨𝐬́𝐜𝐢 𝐝𝐥𝐚 𝐤𝐚𝐳̇𝐝𝐞𝐠𝐨 𝐜𝐳ł𝐨𝐰𝐢𝐞𝐤𝐚, 𝐫𝐳𝐞𝐭𝐞𝐥𝐧𝐲𝐜𝐡 𝐢 𝐮𝐜𝐳𝐜𝐢𝐰𝐲𝐜𝐡 𝐩𝐫𝐨𝐜𝐞𝐬𝐨́𝐰 𝐬𝐚̨𝐝𝐨𝐰𝐲𝐜𝐡, 𝐨𝐝𝐩𝐨𝐰𝐢𝐞𝐝𝐳𝐢𝐚𝐥𝐧𝐨𝐬́𝐜𝐢 𝐮𝐫𝐳𝐞̨𝐝𝐧𝐢𝐤𝐨́𝐰 𝐩𝐚𝐧́𝐬𝐭𝐰𝐨𝐰𝐲𝐜𝐡, 𝐬𝐭𝐚𝐛𝐢𝐥𝐧𝐞𝐠𝐨 𝐢 𝐝𝐳𝐢𝐚ł𝐚𝐣𝐚̨𝐜𝐞𝐠𝐨 𝐮𝐜𝐳𝐜𝐢𝐰𝐢𝐞 𝐰 𝐬𝐭𝐨𝐬𝐮𝐧𝐤𝐮 𝐝𝐨 𝐨𝐛𝐲𝐰𝐚𝐭𝐞𝐥𝐚 𝐏𝐚𝐧́𝐬𝐭𝐰𝐚 𝐢 𝐏𝐫𝐚𝐰𝐚.
Nadal możecie się ze mną komunikować za pomocą stron internetowych administrowanych przez współpracujące ze mną Osoby. W ramach moich możliwości postaram się pomóc każdemu kto będzie tego potrzebował.
Tak jak pisałem w poprzedniej publikacji, na koniec proszę życzcie mi abym znalazł w sobie siłę na:
„oderwanie się od przeszłości i skupienie się na przyszłości, stąpając ostrożnie po ziemi z nisko opuszczoną głową, uważając na to, aby w życiu już nigdy się nie potknąć …”
Przepraszam wszystkich, którzy czują się przeze mnie w przeszłości skrzywdzeni, równocześnie zaznaczając, że nie rozpamiętuję i nie noszę w sobie żalu za to wszystko, co w stosunku do mnie było
„not fair”. Pozostaje mi mieć jedynie nadzieję, że nie jestem już tym samym człowiekiem jakim byłem
ponad 20 lat temu.
𝐏𝐫𝐨𝐣𝐞𝐤𝐭 𝐢𝐧𝐭𝐞𝐫𝐧𝐞𝐭𝐨𝐰𝐞𝐣 𝐚𝐤𝐭𝐲𝐰𝐧𝐨𝐬́𝐜𝐢 𝐣𝐞𝐬𝐭 𝐝𝐥𝐚 𝐦𝐧𝐢𝐞 𝐝𝐞𝐟𝐢𝐧𝐢𝐭𝐲𝐰𝐧𝐢𝐞 𝐳𝐚𝐤𝐨𝐧́𝐜𝐳𝐨𝐧𝐲, 𝐰𝐫𝐚𝐳 𝐳 𝐝𝐳𝐢𝐬𝐢𝐞𝐣𝐬𝐳𝐚̨ 𝐩𝐮𝐛𝐥𝐢𝐤𝐚𝐜𝐣𝐚̨.
𝗦𝗲𝗿𝗱𝗲𝗰𝘇𝗻𝗶𝗲 𝗪𝘀𝘇𝘆𝘀𝘁𝗸𝗶𝗰𝗵 𝗽𝗼𝘇𝗱𝗿𝗮𝘄𝗶𝗮𝗺 - 𝗥𝘆𝘀𝘇𝗮𝗿𝗱𝗕𝗼𝗴𝘂𝗰𝗸𝗶

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Wprost: Papała został zabity z zazdrości? „Moja żona ma z nim romans”

 źródło:   Link do artykułu - Wprost Autor: Janusz Szostak Autor: Janusz Szostak Dodano:  3   listopada   2020 ,    19:42 16   8 53 456 Kolejny proces w sprawie zabójstwa Marka Papały zakończył się porażką organów ścigania. Po 22 latach od zabójstwa byłego szefa policji, sąd mógł jedynie stwierdzić, że nie wie, kto i dlaczego dokonał tej zbrodni. Dotarłem do osoby, która wskazuje, kto i na czyje zlecenie zamordował generała. Motywem miała być zazdrość. Był późny wieczór 25 czerwca 1998 roku, gdy Marek Papała, były Komendant Główny Policji, podjechał pod dom na warszawskim Mokotowie swoim daewoo espero. Kiedy generał wysiadał z samochodu, obok pojawił się nieznajomy, który zapytał o coś Papałę. Gdy ten otworzył drzwi, mężczyzna oddał jeden strzał, trafiając w środek czoła swojej ofiary. Pocisk znaleziono w siedzeniu kierowcy. Kula miała spiłowany czubek. Tak robią płatni mordercy. Utrudnia to bowiem identyfikację broni, z jakiej oddano strzał. Śledztwo w tej sprawie trwa od 22 lat i brn

Wprost: Kontrowersyjny wyrok ws. zabójstwa „Pershinga”. Milioner skazany na 25 lat za niewinność? „Uszyli mu te buty na zamówienie”

Kontrowersyjny wyrok ws. zabójstwa „Pershinga”. Milioner skazany na 25 lat za niewinność? „Uszyli mu te buty na zamówienie” Autor: Janusz Szostak  źródło:   Link do artykułu - Wprost   Andrzej Kolikowski, znany bardziej jako „Pershing”, został zastrzelony 5 grudnia 1999 roku w Zakopanem. To najgłośniejsza w Polsce egzekucja gangsterska. Co prawda w sprawie zabójstwa legendarnego gangstera zapadły prawomocne wyroki, to nie brakuje osób, które je podważają. Twierdząc, że jeden ze skazanych – Ryszard Bogucki, przebywa za kratami bezpodstawnie. – Moim zdaniem skazanie go w sprawie „Pershinga” miało uwiarygodnić, że stał także za zabójstwem Marka Papały. Proszę, oto jest prawdziwy kiler, który zabije zarówno gangstera, jak i policjanta. Uszyli mu te buty na zmówienie – nie ma wątpliwości były policjant, pracujący przy tej sprawie. Utworzona na Facebooku grupa „Wspieram Ryszarda Boguckiego” liczy ponad 1500 osób. jej członkowie starają się dodawać Boguckiemu otuchy: „Proszę nie tracić n
#kapitał polityczny na restrykcyjności prawa #prawo do niezawisłego sądu  #nie tylko dla sędziów  #ważne zagadnienia prawne  #sąd najwyższy #syg.akt IKZP3/23 #ważne dla każdego obywatela Niespełna rok temu Sąd Okręgowy w Częstochowie udzielił mi warunkowego zwolnienia z odbycia reszty kary pozbawienia wolności, co odbiło się szerokim echem medialnym oraz reakcją polityków władzy wykonawczej i ministerstwa sprawiedliwości w wyniku których Sąd Apelacyjny w Katowicach w osobie Pani sędzi delegowanej z Sądu Okręgowego w Bielsku-Białej zmienił decyzję sądu I instancji odmawiając mi warunkowego zwolnienia. Przy okazji moich urodzin Pan mecenas Grzegorz Szwoch zrobił mi miły prezent przesyłając w dniu 27.04.2023r. wniosek do Sądu Najwyższego o wznowienie postępowania w przedmiocie odmówienia mi prze sąd odmówienia mi przez Sąd Apelacyjny w Katowicach warunkowego przedterminowego zwolnienia. Z uwagi na fakt, iż możliwość sterowania orzeczeniami sądów za sprawą mechanizmów delegowania sędziów p